ניתוחי סנטר – אסימטריה, פיסול סנטר

א-סימטריה בסנטר ניתנת לתיקון באמצעות ניתוח אורתוגנטי פשוט יחסית. על בסיס אבחון מדויק של המצב הקיים, נבחרת אחת משתי השיטות האפשריות לניתוחי סנטר:

א. שתל – שתל סנטר מיוצר מחומר קשיח דוגמת טיטניום או פיק, כדי להבטיח יציבות גם כששרירי ההבעה החזקים שבסנטר נכנסים לפעולה. הקיבוע של השתל מתבצע ע"י ברגים.

ב. ניתוח הסנטר – הליך כירורגי שמתבצע דרך חתך בחלק הפנימי של השפה התחתונה. חתך זה מקנה גישה לעצם הסנטר, שמנוסרת בעזרת מסורית קטנה. השלב הבא הוא הזזת הסנטר למיקום שיבטיח את המראה המבוקש. הקיבוע למקום החדש מתבצע על-ידי ברגים או לוחיות.

ההחלמה מהירה למדי, אם כי נדרשת סבלנות עד לקבלת המראה הסופי והמרשים של הסנטר – לאחר כ-3 עד 6 חודשים. התוצאות נשמרות לתמיד.

    צרו קשר - אנחנו כאן בשבילכם
    ניתוחי סנטר – אסימטריה, פיסול סנטר

    שאלות ותשובות

    באיזה גיל אפשר לבצע ניתוח לעיצוב סנטר?

    הסנטר מתפתח עד לסביבות גיל 17. לאחר מכן ניתן לבצע ניתוח סנטר והתוצאות שלו יישמרו וישפיעו לטובה על ההרמוניה בתווי הפנים ועל הביטחון העצמי.

    האם ישנה צלקת אחרי ניתוחי סנטר?

    במרבית המקרים ניתוח סנטר מתבצע מתוך חלל הפה, ולכן הצלקת החיצונית היא כמעט בלתי נראית.

    מהם הגורמים לא-סימטריה בסנטר?

    ישנם 3 גורמים: דימוי גוף, מחלה או עיוות בריאותי והתאמה מגדרית.

    יש לכם עוד שאלות?

    צרו איתנו קשר

    עוד במרכז

    ציסטות ונגעים בחלל הפה
    ציסטות ונגעים בחלל הפה

    ישנם מס' סוגים של ציסטות המתפתחות בחלל הפה ובעצמות הלסתות. הציסטה הינה חלל פתולוגי מצופה תאים (אפיתל) המקיף חומר נוזלי או גבישי. הציסטה יכולה להתפתח באזור רקמות רכות: שפתיים, חניכיים, לשון, חך, או באזור העצם (הלסת).

    לפרטים נוספים
    מנשך הפוך / לא תקין
    מנשך הפוך / לא תקין

    שיניים תחתונות שעולות על אלה העליונות מייצרות קושי אסתטי ועלולות לשבש את גדילת הלסתות. כירורג פה ולסת מומחה ישלב בין מספר גישות אפשריות, לרבות ניתוח אורתוגנטי במידת הצורך, וכך ישפר את המנשך ואת תפקוד מערכת הלעיסה

    לפרטים נוספים
    השתלות שיניים
    השתלות שיניים

    שתל דנטלי הנו למעשה תחליף לשורש שן שחסרה או נעקרה. "שורש" זה מוחדר ללסת ובכך מחליף את שורש השן הטבעית החסרה. שתלים דנטליים קיימים בצורות, גדלים ופני שטח שונים.

    לפרטים נוספים
    נגישות