למינציה לחיוך מושלם

למינציה הינה פעולה שבה מצפים את השן על-מנת להעניק לה גוון לבן אחיד. כמו כן מאפשרים הציפויים, שנקראים גם למינייט, לסגור מרווחים בין שיניים. מצבים נוספים שבהם מומלצת למינציה הם כשיש שבר בשן וכשהמטרה היא עיצוב מחדש של צורת השן על-מנת ליצור חיוך מושלם.

ברוב המקרים נעשה שימוש בציפוי חרסינה. הציפויים נראים כמעין עלים דקיקים והם מודבקים על גבי השיניים הטבעיות. בנוסף לציפויי החרסינה קיימים גם ציפויי קומפוזיט וציפויי לומינירס, והבחירה בין כל האפשרויות היא בהתאם למאפיינים הספציפיים של כל מטופל ומטופלת.

הליך הלמינציה כולל שיוף קל של שכבת האמייל בשן וחיבור של הציפוי. החומר שממנו עשוי הציפוי קשיח ועל כן עמיד גם בפני כתמים וגם בפני שחיקה. הטיפול פשוט יחסית, מהיר וללא כאבים.

    צרו קשר - אנחנו כאן בשבילכם
    למינציה לחיוך מושלם

    שאלות ותשובות

    כמה זמן מחזיק מעמד ציפוי למינייט?

    עלי החרסינה הדקיקים מתאפיינים בחוזק רב ומאריכים ימים, ובפרט אם שומרים היטב על היגיינת פה מלאה. מומלץ לשטוף את הפה לאחר שתיית משקאות מכתימים (קפה / תה / קולה וכו') ואכילת מזונות מכתימים. במרבית המקרים אין צורך לחדש את הציפוי אלא אם כן נגרם נזק לשן עצמה.

    מהו ציפוי קומפוזיט?

    קומפוזיט הוא שרף מרוכב. ציפוי קומפוזיט הוא טיפול אפקטיבי במקרים שבהם ישנו מרווח בין שיניים, כשהמטרה היא שיפור אורך שן מסוימת וכשרוצים לייצר חיוך מושלם.
    הטיפול מורכב מ-4 שלבים: חספוס של שכבת האמייל בשן, חיבור הקומפוזיט לזגוגית השן באמצעות צריבה קלה וחומרים ייעודיים, הקשיית הקומפוזיט על בסיס שימוש באור ולבסוף ליטוש הציפוי עד להגעה לתוצאה המדויקת ואיזון סגירת המשנן.
    התוצאה היא ברק כמו בשן טבעית ומראה מחמיא. במרבית המקרים אין צורך בהרדמה, אלא אם כן מבצעים במקביל גם סתימה בשן ובמצב זה מומלצת הרדמה מקומית.

    מהו ציפוי לומינירס?

    ציפוי לומינירס, בדומה ללמינייט, עשוי מחרסינה. הייחוד של לומינירס הוא העובי שלו - 0.2 מ"מ בלבד. בזכות היותו של הציפוי דק במיוחד אין צורך לשייף או להשחיז את השיניים לפני פעולת הלמינציה כך שהטיפול מושלם בזמן קצר מאוד. מצד שני, הגוון של השן המקורית משתקף במידה משמעותית יחסית מבעד לציפוי לומינירס ולכן טיפול זה לא מתאים לכל אחד.

    יש לכם עוד שאלות?

    צרו איתנו קשר

    עוד במרכז

    עיצוב שפתיים
    עיצוב שפתיים

    עיצוב שפתיים באמצעות חומצה היאלורונית או שומן עצמי מקנה לאיבר בולט זה מראה סימטרי ונוכחות מרשימה. הקפדה על פרופורציות מדויקות בין השפתיים ובינן לבין השיניים והפה מבטיחה חיוך מושלם

    לפרטים נוספים
    אזור אסתטי – שיניים קדמיות
    אזור אסתטי – שיניים קדמיות

    טיפול באזור השיניים הקדמיות משפר את הנראות שלהן, מבטיח חיוך מושלם ותורם גם לבריאות כל שן. הטיפול מתייחס לגוון, לגודל ולמבנה של השיניים. השילוב בין הכלים הדיגיטליים לניסיון הרב של צוות המומחים שלנו מוביל לתוצאות מדהימות

    לפרטים נוספים
    חיוך חושף חניכיים
    חיוך חושף חניכיים

    יש מספר דרכים אפקטיביות מאוד להתמודד עם חיוך חושף חניכיים (Gummy Smile). אבחון מדויק של הגורם לחשיפת החניכיים הוא הבסיס לבחירת הטיפול המיטבי, ולשיפור ניכר במראה ובדימוי העצמי.

    לפרטים נוספים
    נגישות