טיפולי שיניים תחת הרדמה כללית

את כל סוגי טיפולי השיניים – מאלה הבסיסיים כמו ניקוי אבנית או סתימה ועד לעקירות כירורגיות, טיפולי שורש, ניתוחי חניכיים, השתלות ועוד – ניתן לבצע טיפולי שיניים תחת הרדמה כללית או סדציה (טשטוש).

חשוב להדגיש כי על-מנת לבצע טיפול תחת הרדמה מלאה או סדציה עמוקה נדרש אישור ייעודי לכך, מטעם משרד הבריאות. 

מרכז כירורגי שוורץ-ארד מבצע טיפולי שיניים תחת הרדמה כללית או טשטוש עמוק בחדרי טיפול וחדרי ניתוח מתקדמים שכוללים גם ציוד הרדמה וניטור משוכלל במיוחד. תוכנית הטיפול מותאמת במדויק לכל אדם, צוות המומחים כולל גם רופא מרדים, אחות התאוששות ואחיות חדר ניתוח, ובהתאם כל מטופל וכל מטופלת יכולים לעבור כל הליך דנטלי תחת הרדמה כללית בביטחון מלא. בפרט מומלצת אופציה זו כשרמת החרדה גורמת לרתיעה מפני טיפול שיניים חיוני. טיפולי שיניים בהרדמה כללית מתאימים הן למבוגרים והן לילדים.

ליצירת קשר
טיפולי שיניים תחת הרדמה כללית

שאלות ותשובות

באילו מקרים מומלצים טיפולי שיניים תחת הרדמה כללית או סדציה?

טיפול שיניים בהרדמה כללית מומלץ למי שחושש מפני הטיפול עד כדי נטייה לדחות או להימנע ממנו. כמו כן מתאימה ההרדמה למטופלים בעלי רפלקס הקאה, מטופלים הסובלים מהפרעות קוגניטיביות, מוטוריות או התנהגותיות, מטופלים בעלי מחלות רקע כגון פרקינסון, מחלת הנפילה, CP או מחלת לב לא יציבה, ומטופלים עם מפתח פה קטן.
גם כשצפוי טיפול ארוך ומורכב כדאי לשקול הרדמה כללית, כך שניתן יהיה לקצר את משך הטיפול ולמנוע כאב מיותר.

אילו טיפולים ניתן לבצע תחת הרדמה כללית?

טיפול שיננית, ניקוי אבנית, סתימות, טיפול שורש, עקירה כירורגית, כתר, טיפולים במפרק הלסת (TMJ), גשרים זמניים ולקיחת מידות לכתרים הקבועים, השתלות שיניים, השתלות עצם, הרמת רצפת סינוס, ניתוחי חניכיים, טיפולים אסתטיים כמו הלבנת שיניים וציפויי חרסינה.

מהי סדציה עמוקה?

סדציה הינה טשטוש. סדציה עמוקה מושגת באמצעות שילוב של N2O (המוכר גם כ"גז צחוק") ותרופות. גז הצחוק ניתן באמצעות מכשיר חדשני בעל מערכת בקרה פנימית, כך שהוא בטוח לחלוטין. התרופות ניתנות במידת הצורך בבליעה או במתן תוך ורידי. טיפול בסדציה עמוקה מתבצע בנוכחות רופא מרדים, ומצריך זמן התאוששות לאחריו - לרוב זמן קצר יחסית.

יש לכם עוד שאלות?

צרו איתנו קשר

עוד במרכז

בלוטות רוק
בלוטות רוק

ישנן מספר הפרעות שעשויות לגרום לבלוטות רוק נפוחות: ציסטות, אבנים, חסימות, דלקות וגידולים. הטיפול בבלוטות רוק מוגדלות מתבצע בטכניקות מתקדמות ובפרט הליך אנדוסקופי, גלי הדף וטכניקה מיקרו-כירורגית מדויקת

לפרטים נוספים
ציסטות ונגעים בחלל הפה
ציסטות ונגעים בחלל הפה

ישנם מס' סוגים של ציסטות המתפתחות בחלל הפה ובעצמות הלסתות. הציסטה הינה חלל פתולוגי מצופה תאים (אפיתל) המקיף חומר נוזלי או גבישי. הציסטה יכולה להתפתח באזור רקמות רכות: שפתיים, חניכיים, לשון, חך, או באזור העצם (הלסת).

לפרטים נוספים
חשיפת ניב כלוא
חשיפת ניב כלוא

במידה והשן כלואה וטרם בקעה או בקעה באופן חלקי, יש צורך בעקירה כירורגית שן בינה. הכוונה להליך כירורגי בו חושפים את האזור ומבצעים חתך ברקמה, לאחר מכן עוקרים בעדינות את השן ושורשיה ומסיימים בתפירה. במקרים רבים אנו ממליצים על הנחת פלזמה עשירה בפיברין (PRF) שמשמשת כמו "דבק ביולוגי" לצורך זירוז תהליכי הריפוי לאחר העקירה.

לפרטים נוספים
נגישות